Παγιδευμένοι σαν ένα απέραντο πάρκινγκ, με πολύωρη αναμονή, μέσα στα αυτοκίνητα οι οδηγοί γύρω από τους δρόμους της Κηφισιάς.
Το ερώτημα είναι που οφείλεται το κυκλοφοριακό χάος στην Κηφισιά, αρχικά δεν είναι μόνο η επιβάρυνση στην Κηφισιά αλλά είναι σε όλη την Αθήνα. Σύμφωνα με στοιχεία της Περιφέρειας Αττικής η κίνηση στην λεωφόρο Κηφισιάς έχει ανέβει κατα 45% από πέρυσι και δικαιολογεί το νούμερο αυτό λόγω της παγκόσμιας πανδημίας COVID 19, λίγο στο το ότι ο κόσμος φοβάται να πάρει τα μέσα μαζικής μεταφοράς, ακόμη-ακόμη φοβάται να χρησιμοποιεί και το ταξί για τις μετακινήσεις του, προτιμά να χρησιμοποιείται το δικό του μέσο όσο και αν είναι αποτρεπτικό το υψηλό κόστος στο καύσιμο που σχεδόν υπάρχει αύξηση 50%, ακόμη μαζί και με της επιδότησης που έχει σχεδίαση και δίνει η κυβέρνηση λόγω του Πολέμου στην Ουκρανία.
Η ιστορική αναδρομή των υποδομών της Ελλάδος και το άνοιγμα της λεωφόρου Κηφισιάς με σύνδεση με το κέντρο ως και η πρώτη λεωφόρος που γίνεται ασφαλτόστρωση (υπάρχει και ο 1ος οδοστρωτήρας στο Δημαρχείο της Κηφισιάς) μάρτυρα ότι το οδικό δίκτυο είναι απαρχαιωμένο , ακόμη και εάν έγιναν έργα δεύτερης γενιάς, διαπλάτυνση, γέφυρες ( πχ το δακτυλίδι κλπ, νέοι δρόμοι όπως η Αττική Οδός και αλλαγές σε κατευθύνσεις για τον εκσυγχρονισμό, κατάργηση φαναριών όπως το φανάρι στην Εθνική οδό το περιβόητο ως και το Φανάρι της Κηφισιάς.
Στην Κηφισιά είχε πέσει η ιδέα, η Χαρίλαου Τρικούπη στο ύψος του Κοιμητηρίου, να συνεχίσει υπόγεια με σύνδεση κάτω από το δάσος Συγγρού, βγαίνοντας στην Κηφισιάς από την οδό Άνδρου ώστε να αποσυμφορηθεί το κέντρο της πόλης. Θα ήταν μία κάποια λύση εάν δεν υπήρχαν και χιλιάδες αντιδράσεις.
Κλείσανε και κάποιους γύρω δρόμους που είχανε σχεδιαστεί για την αποσυμφόρηση της Κηφισιάς- Ελ. Βενιζέλου, οι οποίοι έγιναν ποδηλατοδρόμοι ώστε να δοθεί ο απαραίτητος χώρος στους πεζούς και στο ποδήλατο.
Επίσης τα διπλά λεωφορεία που κάνουν τέρμα στην πλατεία της Κηφισιάς είναι μια μεγάλη αμαρτία κάποτε έφθαναν στην Εκάλη και έκαμαν τέρμα στον ΟΤΕ στο σπίτι του καπετάν Λάτση όπου έφυγαν κατόπιν διαμάχης και διαμαρτυρίας από τον ίδιο και τους κατοίκους αλλά και τους ίδιους τους οδηγούς ότι είναι πολύ μεγάλο το δρομολόγιο και δεν βγαίνει. Έγινε μετακίνηση το τέρμα στον «Πλατή» στην Κηφισιάς αλλά η δύσκολες μανούβρες με τις έντονες διαμαρτυρίες των οδηγών λεωφορείων για επικινδυνότητα και όχι άδικα αρκετά μικροατυχήματα υπήρξαν μέσα στην Ερυθραία ώστε να γυρίσουν με κατεύθυνση προς Αθήνα.
Μια ιδέα όπου είχε πέσει στο τραπέζι ήτανε να σταματάνε κάνοντας τέρμα στη Βίλλα Καζούλη τελικώς η απόφαση και σωστά για εμένα ήταν ότι δεν γίνεται. Μια πρόταση του πρώην Δημάρχου Βασίλη Βάρσου ήτανε να κάνουν τέρμα στην πλατεία της Νέας Κηφισιάς.
Το μεγάλο πρόβλημα όμως είναι ότι δεν τηρούνται η κανόνες της τροφοδοσίας στο κέντρο της Κηφισιάς όπου υπάρχουν τα κλειδιά να να ανοίξουν τα κολωνάκια μπροστά στα μαγαζιά και έχει σχεδιαστεί να τους δοθεί ο χώρος ολιγόλεπτης στάθμευσης ώστε να μην κλείνει ο δρόμος για την τροφοδοσία. Οι πιο πολύ οδηγοί βέβαια δεν το γνωρίζουν, όπως δεν το γνωρίζουν ακόμη και οι υπάλληλοι στα καταστήματα ότι τους έχει δοθεί το κλειδί αυτό, το αγνοούν τελείως αλλά και αυτοί που το γνωρίζουν, σιγά τώρα μην χάσουν το χρόνο τους, να μπαινοβγάζουν τα κολονάκια. Έτσι κυριαρχεί η παράνομη στάθμευση ακόμη και ΙΧ ώστε σταματάνε να ψωνίσουν κάτι, κλείνοντας τις αρτηρίες κάτι που είναι αρκετό να προκαλέσει την αύξηση του χρόνου της συμφόρησης καθώς η κατάσταση του οδικού δικτύου είναι ήδη οριακή!
πηγή:kifissia News