Μπορεί στο Μετρό της Αθήνας να είναι σε εξέλιξη τα έργα για το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4, (Άλσος Βεϊκου-Γουδή), αλλά οι επόμενοι στόχοι για την Ελληνικό Μετρό είναι δύο σημαντικές επεκτάσεις, αυτές προς Καλλιθέα, Μαρούσι και Λυκόβρυση.
Επέκταση γραμμής 4 προς Μαρούσι – Λυκόβρυση
Ένα βήμα μπρος όμως κάνει και η επέκταση της γραμμής 4 προς Καλλιθέα. Αλλά, εδώ μελετάται η επέκταση της γραμμής που θα καλύψει την Λεωφόρο Κηφισίας.
Η επέκταση αυτή εκτός από την κάλυψη της Λ.Κηφισίας μέχρι την Αττική Οδό, θα συνεχίσει βόρειο-δυτικά, μέσω Αμαρουσίου και Πεύκης, φτάνοντας στη Λυκόβρυση, κοντά της Εθνικής Οδού.
Είναι μία απαραίτητη προσθήκη για την περαιτέρω αποσυμφόρηση των οδικών αξόνων αλλά και τη δημιουργία σταθμών κατά μήκος της Λεωφόρου Κηφισίας. Οι περιοχές που θα καλύψει είναι η Φιλοθέη, το Χαλάνδρι, το Μαρούσι, η Πεύκη και η Λυκόβρυση.
Οι μελέτες σήμερα είναι σε αρχικό στάδιο και έχουν προχωρήσει οι τοπογραφικές και γεωτεχνικές μελέτες. Αυτό το έργο κόστους 1,2 δισ. ευρώ θα περιλαμβάνει 10 υπόγειους σταθμούς:
- ΚΑΤΕΧΑΚΗ (σύνδεση με γραμμή 3),
- ΦΙΛΟΘΕΗ,
- ΦΑΡΟΣ,
- ΣΙΔΕΡΑ,
- ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΤΑΔΙΟ,
- ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ (σύνδεση με Προαστιακό Σιδηρόδρομο),
- ΟΤΕ,
- ΜΑΡΟΥΣΙ (σύνδεση με γραμμή 1),
- ΠΕΥΚΗ,
- ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ
Πηγή: https://ypodomes.com
Περισσότερα ρεπορτάζ : https://voreiaproastia.gr/posts/reportage/